مدیركل دفتر نظارت بر خدمات پستی تاكید كرد
عرضه خدمات پستی با تعرفه مناسب تر در فضای رقابتی
به گزارش میزان سنج، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتور ضمن تاکید بر عرضه خدمات با تعرفه مناسب تر در فضای رقابتی سالم اظهار داشت که دارندگان پروانه تلاش می کنند برای حفظ بقا در بازار، خویش را با نیاز مشتریان تنظیم کرده و کیفیت خدمات خویش را ارتقاء دهند.
به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، شهرام حی شاد - مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری- اظهار نمود: علاوه بر شرکت ملی پست که امور در ارتباط با خدمات حاکمیتی پستی (خدمات پایه) را بر عهده دارد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جهت اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی برای واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی، به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و دسترسی آسانتر مردم به خدمات پستی متنوع و باکیفیت، به دو اپراتور سراسری در سال ۱۳۹۶ پروانه فعالیت اعطا کرد.
وی ضمن اشاره به آزادسازی پروانه عرضه خدمات پستی بر مبنای مصوبه ۱-۳۲۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و اعطای پروانه به سایر متقاضیان اظهار نمود: دارندگان پروانه پستی در مجموع بیشتر از ۲۰۰۰ نمایندگی مستقل در سرتاسر کشور دارند که با استفاده از ظرفیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت زمینه رونق صنعت پست را فراهم نموده است.
حی شاد خاطرنشان کرد: به دنبال ساماندهی بخش پست در رگولاتوری و ورود بازیگران مختلف در این حوزه و ایجاد فضای رقابتی، دارندگان پروانه تلاش می کنند برای حفظ بقا در بازار، خویش را با نیاز مشتریان تنظیم کرده و در حوزه مشتری مداری، ایفای تعهدات به مشتریان، کیفیت خدمات خویش را ارتقاء دهند.
وی با تکیه بر عرضه خدمات با تعرفه مناسب تر در فضای رقابتی سالم اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم نظارت بر خدمات پستی را با شاخصهای رضایت مشتری، گستره فعالیت، سرعت سیر مرسولات و توزیع موفق به شکل مستمر انجام می دهد تا در قالب تعهدات دارندگان پروانه، خدمات پستی باکیفیت مناسب به مردم عرضه شود.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اظهار داشت: هم اکنون ۱۷ اپراتور پستی با دریافت پروانه از رگولاتوری در حوزه پست داخلی و بین الملل در کشور فعالیت می نمایند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب