وزیر جهاد كشاورزی مطرح كرد

به کارگیری رفتار جهادی در وزارت جهاد کشاورزی

به کارگیری رفتار جهادی در وزارت جهاد کشاورزی به گزارش میزان سنج، وزیر جهاد کشاورزی در گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد ضمن اشاره به فعالیتهای جهادگران در زمینه سازندگی در دوران جنگ تحمیلی اظهار نمود: بنا داریم که از رفتار جهادی در وزارت جهاد کشاورزی و کل کشور بهره گیریم.


به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، غلامرضا نوری قزلجه - وزیر جهاد کشاورزی - در سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که امروز در جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار نمود: جهاد سازندگی با فرمان بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام راحل شکل گرفت و با شعار همه با هم سازندگی بزرگی را در کشور ایجاد کردند تا خرابی های دوران ستم شاهی را بازسازی کنند. اما در این دوران استکبار جهانی جنگ سختی را به ما تحمیل کرد که جهادگران ما پیروز میدان حق بر باطل شدند.
وی ادامه داد: طی ۸ سال دفاع مقدس ۵۴۰ هزار نفر به جبهه های جنگ اعزام شدند. ۳۴۰۰ نفر شهید شدند و ۲۴ هزار نفر از این تعداد به درجه جانبازی رسیدند و ۱۲۰۰ نفر هم بعنوان آزاده این رنج را سال ها تحمل کردند. این افراد خدمات مهمی را در میدان جنگ عرضه دادند.
نوری قزلجه افزود: راه اندازی پادگان حمیدیه، راه اندازی خندق دفاعی، پل بعثت، پل شناور خیبر در جزیره مجنون، بزرگراه سیدالشهدا، پل قادر در مناطق صعب العبور شمال غرب، ۱۲ هزار کیلومتر راه سازی، ۷ هزار کیلومتر خاکریز، ۲۹ هزار مورد سنگر، ۵ هزار مورد پل، راه اندازی ۶۴۳ مورد سکو، ۳۰ مورد سدسازی، عمق یابی دریایی، ساخت دستگاههای نظامی و... و. همچون خدمات جهادگران در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود.
وی ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس هم تلاش جهادگران در حوزه سازندگی، علمی، آموزشی، عمران و آبادانی روستاها ادامه داشت. امروز هم ما در وزارت جهاد کشاورزی بعنوان ادامه دهندگان راه این عزیزان بنا داریم رفتار جهادی را در تمام امور به کار گیریم.
وزیر جهاد کشاورزی افزود: تلاش می نماییم رفتار جهادی را اول در جهاد کشاورزی و سپس در تمام کشور به کار گیریم. در این دولت وفاق بنا داریم این فرهنگ را در سیستم وزارت جهاد کشاورزی بیشتر از پیش جاری نماییم.
وی ادامه داد: از تمام نماینگان مجلس و... و. بابت کمک به شکل گیری دولت وفاق و اعتماد مجلس و مردم و حمایت مقام معظم رهبری تشکر کرده و تلاش می نماییم پاسخگوی این حمایت ها باشیم.
نوری قزلجه در انتها خاطرنشان کرد: در این راه ما نیازمند کمک های مردم هستیم.




منبع:

5.0 / 5
161
1403/07/05
12:17:58
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دستگاه , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۶ بعلاوه ۲
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش