چرا باید سایت خویش را چندزبانه کنید؟
به گزارش میزان سنج، در این مقاله، در ابتدا به بررسی روند طراحی سایت چندزبانه و سپس مزایای یک وبسایت چند زبانه برای کسب و کار شما می پردازیم.
به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، در عصر تجارت الکترونیک، تاثیر وبسایت ها در جذب مشتریان بالقوه بیشتر از همیشه است. با عنایت به این که خیلی از مشتریان برای نخستین بار از راه وبسایت با کسب و کار شما آشنا می شوند، بهبود تجربه کاربری و ارتقای سایت نه تنها برای تضمین فروش، بلکه برای ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و افزایش وفاداری به برند ضروری می باشد. باآنکه طراحی جذاب و کاربرپسند باید در اولویت باشد اما شخصی سازی سایت هم نقش بسیار مهمی در بهبود تجربه مشتری دارد. منظور از شخصی سازی فقط پیشنهادات محصول سفارشی و تبلیغات هدفمند نیست، بلکه ارائه سایت به زبان های مختلف هم یک تجربه کاربری جذاب است. همگام با جهانی سازی و تجارت الکترونیک، وبسایت شما هم باید همگام شود. یک وبسایت چندزبانه می تواند کسب و کار شما را متحول کند و از نظر رقابتی اهمیت زیادی دارد. در این مقاله، در ابتدا به بررسی روند طراحی سایت چندزبانه و سپس مزایای یک وبسایت چند زبانه برای کسب و کار شما می پردازیم. چگونه می توانم یک سایت چندزبانه طراحی کنم؟ یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارها در مورد ساخت یک سایت چندزبانه، پیچیدگی و دشواری آن است. داشتن سایت چندزبانه اصلاً کار سخت و پیچیده ای نیست ما در ادامه ساده ترین راه برای طراحی سایت چندزبانه را ارائه می دهیم: خرید هاست و دامنه: قدم اول در راه اندازی سایت چندزبانه، خرید یک هاست مناسب و یک دامنه با زبان بین المللی است، سفارش می شود که از هاست خارجی برای سایت خود استفاه کنید. استفاده از قالب مناسب: در قدم دوم باید از یک قالب مناسب و حرفه ای در سایت استفاده کنید، قالب های مختلفی مانند وودمارت، آسترا، … وجود دارند که کاملا مطابق با سایت های بین المللی است.
استفاده از افزونه های مورد نیاز سایت چند زبانه: برای سایت چندزبانه خود باید چند افزونه نصب کنید نخستین افزونه wpml است که قابلیت ترجمه پست ها، صفحات، ویجت ها و … را دارد. حتما از یک افزونه سئو مانند رنک مث در سایت خود استفاده کنید تا از یک سئو حرفه ای برای سایت چندزبانه خود بهره مند شوید. به جهت اینکه مشکلات امنیتی مانند هک برایتان اتفاق نیفتد از یک افزونه امنیتی مانند وردفنس در سایت استفاده کنید. به علت این که قصد راه اندازی یک سایت چندزبانه بین المللی دارید، بهتر است ورود کاربران به سایت هم حرفه ای باشد و کاربران مدت زمان زیادی را برای لاگین سایت وقت نگذارند، پیشنهاد می شود افزونه دیجیتس را نصب کنید تا ورود کاربران به آسانی و با وارد کردن شماره موبایل صورت گیرد. مزایای طراحی سایت چند زبانه چیست؟ مهم ترین دلایلی که باید کسب و کار خویش را گسترش دهید و یک وبسایت چندزبانه داشته باشید را در ادامه بررسی می کنیم: جذب مخاطبین بیشتر هم اکنون ۵۸.۸ درصد از محتوای وب به زبان انگلیسی است و به علت این که انگلیسی یک زبان بین المللی است بهتر است که اگر قصد گسترش کسب و کار خویش را دارید حتما زبان انگلیسی سایت خویش را هم داشته باشید، اما مخاطبان دیگری را هم می توانید به سمت وبسایت خود بکشانید. حتی اگر مخاطبان شما انگلیسی صحبت کنند، ۶۵ درصد احتمال دارد که هنگام خواندن صفحات محصول به زبان مادری خود ترجمه کنند. ازاین رو با عرضه انتخابهای زبان متعدد، می توانید کسب و کار خویش را به بخش های جدیدی از مشتریان معرفی کنید و فروش و سود خویش را افزایش دهید. بعنوان مثال، اسپانیایی دومین زبان پرکاربرد در ایالات متحده است، پس، هم در سطح داخلی و هم بین المللی، چندزبانه بودن یک انتخاب هوشمندانه است. کاهش نرخ خروج و افزایش نرخ تبدیل ۷۲.۱ درصد از کاربران بیشتر یا تمام وقت خویش را در وبسایت هایی به زبان خود سپری می کنند. ازاین رو در صورت داشتن یک سایت چندزبانه مصرف کنندگان خارجی زمانیکه از سایت شما بازدید می کنند، کمتر احتمال دارد فورا بعد از دیدن این که سایت به زبان مادری آنها نیست، از سایت بیرون بروند، پس یکی دیگر از مزایای طراحی سایت چند زبانه کاهش نرخ تبدیل نرخ خروج از سایت است. ایجاد مزیت رقابتی کسب و کارها برای ماندن در فضای رقابت و رشد باید خویش را متمایز کنند تا برتری نسبت به رقبا کسب کنند. یک وبسایت چندزبانه به افزایش فروش تجارت الکترونیک فرا مرزی کمک می نماید و می تواند در حرکت به سمت محیط خرده فروشی متمرکز بر تجارت الکترونیک باشد. جذب مشتریان خارجی با سئو بین المللی اگر قصد جذب مشتریان خارجی دارید می توانید محتوای سایت چندزبانه خویش را مطابق با هر زبان انجام دهید باید مطابق با SEO بین المللی بهینه سازی کنید. برای این کار بهتر است اصول سئو سایت چندزبانه را یاد بگیرید و با سئوی اصولی ورودی سایت خویش را افزایش دهید. جلب اعتماد مشتریان و مشتری محوری یکی دیگر از مزایای طراحی سایت چند زبانه جلب اعتماد مشتریان است، هرچه شخصی سازی یککسب وکار بیشتر باشد، جذب مشتری و فروش هم افزایش خواهد یافت. یک وبسایت چندزبانه در هسته این رویکرد مشتری محور قرار دارد. ۴۴ درصد از کاربران اینترنتی اروپایی احساس می کنند که به علت صفحات وب به زبان دیگر است، اطلاعات جالبی را از دست می دهند. با ارائه یک سایت چندزبانه برای مخاطبین، آنها به صورت طبیعی احساس می کنند که به آنها اهمیت می دهید و این احساس خوشایند و قدردانی به موفقیت تجاری بیشتری برای کسب و کار منجر می شود. بازاریابی مقرون به صرفه داشتن وبسایت برای هر کسب و کاری نقطه کانونی استراتژی بازاریابی آن است و از نظر هزینه نسبت به همه روش های بازاریابی مقرون به صرفه تر است. هم چنین طبق آمار DemandMetric، بازاریابی محتوایی در وبسایت شما ۶۲ درصد کمتر از روش های سنتی بازاریابی هزینه دارد و تقریبا ۳ برابر بیشتر سرنخ بوجود می آورد. بنابراین، داشتن یک وبسایت چندزبانه هم هنگام برنامه ریزی برای استراتژی بازاریابی بین المللی، منطقی و موثر است. بهبود تصویر برند امروزه کسب و کارها باید به هر طریقی که می توانند برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان تلاش کنند. داشتن یک سایت چندزبانه نشان داده است که شما یک کسب و کار بین المللی هستید و این می تواند در نظر مشتریان نمادی از کیفیت و حرفه ای بودن باشد. در این مقاله در رابطه با مزایای طراحی سایت چند زبانه صحبت کردیم و در ادامه در رابطه با روش سایت ساخت چندزبانه با وردپرس بحث کردیم. امیدواریم که به ابهامات شما در مورد سایت های چندزبانه پاسخ داده باشیم.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب