چالش جدید خودروسازان در چین
به گزارش میزان سنج، مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد اظهار نمود که فورد باید برای رونق خودرو های برقی در برند خود برای چین تجدیدنظر کند.
به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، جیم فارلی، مدیر عامل شرکت فورد اظهار داشت که شرکت فورد موتور با عنایت به بازار پررونق و فوق رقابتی خودرو های الکتریکی در چین، باید برند خویش را برای بزرگ ترین بازار خودروی جهان تغییر دهد.
فارلی به خبرنگاران اظهار داشت: ما باید در مورد توانایی برند فورد در مکانی مانند چین تجدید نظر نماییم.
فروش برند فورد در چین در سه ماهه اول کاهش پیدا کرد چونکه فروش خودرو های الکتریکی و پلاگین هیبریدی به رهبری بی وای دی چین رونق گرفت.
فارلی اظهار داشت که تنها برندهای برتر موفق در چین از ابتدا تمام الکتریکی بودند و خودروسازان دولتی هم در چین برندهای جدیدی برای خودرو های برقی بوجود آورده اند. فارلی افزود که خودروسازان چینی با رقابت شدیدی در بازار برای خودرو های الکتریکی مواجه بودند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب