اطلاعات پروژه های ساختمانی در سایت DARSAKHT
به گزارش میزان سنج اگر کسب و کارتان در ارتباط با ساختمان سازی است به شما بانک اطلاعات ساختمانی درساخت را که یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی است معرفی می نماییم.
به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، خودتان را در چارچوب شخصی در نظر بگیرید که کارش به ساختمان سازی مربوط است. مثلا فروشنده مصالح یا این که خدماتی در زمینه ساخت استخر یا نصب آسانسور و …ارائه می کند. در چنین شرایطی، این فرد اگر بخواهد بازار خویش را گسترش داده و کسب و کار را رونق دهد، چه راهکاری دارد، باید مشتریان خویش را از کجا پیدا کند؟
ما در این مقاله تصمیم داریم یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی را به شما معرفی نماییم و بگوییم اگر کسب و کارتان در ارتباط با ساختمان سازی است، حتما ادامه این مطلب را از دست ندهید.
بانک اطلاعات ساختمانی چیست؟
برای این که بتوانید یک شخص را به مشتری خود تبدیل کنید، به چه چیزهایی نیاز دارید؟ احتمالا همه می دانیم که نخستین کار این است که تا جای ممکن، راجع به نیاز آن فرد اطلاعات به دست بیاوریم. این که به چه چیزی احتیاج دارد، چگونه می خواهد آنرا تهیه کنید و...
حالا تصور کنید که تمام این اطلاعات در یک دیتابیس بزرگ جمع آوری شده باشند. در چنین شرایطی، شما یک بانک اطلاعات ساختمان خواهید داشت که شما را به درک بهتر بازار و تدوین یک استراتژی درست نزدیک می کند.
این بانکهای اطلاعاتی را میتوان اصل و اساس یک کسب و کار ساختمانی دانست. اگر فروشنده مصالح هستید یا خدماتی در ارتباط با ساختمان سازی عرضه می کنید، لازم است که این دیتابیس را در اختیار داشته باشید.
اما چرا؟ این بانک اطلاعاتی حاوی چه دیتاهایی است که می تواند شما را کمک کند؟
ارتباط مستقیمی با سازندگان پیدا خواهید کرد.
اولین و مهم ترین اطلاعاتی که در ارتباط با یک بانک اطلاعات ساختمانی وجود دارد این است که شما می توانید به شماره موبایل ساختمان سازان دسترسی داشته باشید. ساختمان ساز کسی است که تمام تصمیمات در ارتباط با ساختمان را اتخاذ می کند:
اینکه چه مصالحی خریداری کنند، از کجا این مصالح را بخرند یا این که یک ساختمان چه امکاناتی داشته باشد…همه و همه بر عهده ی پیمانکار یا همان ساختمان ساز است. ازاین رو دسترسی به شماره تلفن سازندگان، به شما این امکان را خواهد داد که ارتباط مستقیم و بی واسطه ای با آنها داشته باشید و خیلی راحت تبلیغات خویش را انجام دهید.
در واقع میتوان با استفاده از یک پنل پیامکی، تبلیغ خویش را مستقیماً به بازار هدف برسانید و مطمئن شوید که به دست کسانی که می توانند برای یک ساختمان تصمیم بگیرند، خواهد رسید.
اطلاعات پروژه های ساختمانی را به دست می آورید.
برخی از این اطلاعات، حاوی نکات بسیار مهمی در ارتباط با پروژه هستند و می توانند در بازاریابی بهتر به شما کمک کنند. مثلا تصور کنید که شما خدماتی عرضه می کنید که فقط مخصوص ساختمان هایی با متراژ و مساحت زیاد است. در چنین شرایطی می توانید فیلتر متراژ مورد نظرتان را روی بانک اطلاعاتی اعمال کنید و به این صورت، فقط پروژه هایی به شما نمایش داده می شوند که متراژی بالاتر از خواست شما دارند.
در واقع با استفاده از این اطلاعات حیاتی و ارزشمند، می توانید بازاریابی هدفمند تر و بهتری داشته باشید و بازار هدف خودتان را بهتر پیدا کنید.
بازاریابی بهتری خواهید داشت.
زمانی که صحبت از بازاریابی و تبلیغات باشد، آمار و اطلاعات می توانند بسیار راهگشا باشند و متریال خوبی برای تحلیل و بررسی در اختیارتان قرار بدهند. همانطور که می دانید بهترین ابزاری که برای بازاریابی در حوزه ساختمان سازی وجود دارد، همین بانک اطلاعات ساختمان است. این بانکها به شما کمک می کنند تا بازار هدف خویش را به درستی بشناسید و تصمیم های درست تری بگیرید.
این اطلاعات شامل شماره موبایل پیمانکاران، منطقه ای که پروژه در آن ایجاد می شود، متراژ و مساحت ساختمان، امکانات ویژه آن، مرحله ساخت ساختمان و … می شود.
بنابراین از هر لحاظ، یک بانک اطلاعات ساختمانی می تواند بهترین گزینه برای رونق کسب و کار ساختمانی باشد.
چرا بانک اطلاعات ساختمانی وب سایت درساخت؟
اما حالا که با مزایای در اختیار داشتن یک بانک اطلاعات ساختمانی آشنا شدید، می خواهیم دیتابیس بزرگ درساخت را به شما معرفی نماییم و بگوییم که چرا در بین تمام بانکهای اطلاعات ساختمانی، از همه بهتر است:
اطلاعات جامع و کاملی دارد
اولین و مهم ترین نکته اینجاست که اطلاعات موجود در این دیتابیس، شامل تمام پروژه های ساختمانی تهران و حومه می باشد و از این حیث کامل است.
آپدیت و به روز است
یک بانک اطلاعاتی، باید در وهله ی اول کاملاً آپدیت و به روز باشد تا اطلاعات آن مفید باشند. در غیر این صورت، این اطلاعات نه تنها فایده ای نخواهند داشت، بلکه سبب ضرر رسیدن بیشتر هم خواهند شد.
اطلاعات درستی دارد
اطلاعات ناقص یا غلط، می تواند شما را به بیراهه بکشاند و روند بازاریابی را دشوار کند. اما درصد خطای موجود در این بانک اطلاعاتی بسیار ناچیز است. روزانه افراد زیادی این بانک اطلاعاتی را رصد می کنند و در صورت یافتن خطا، فوراً آنرا برطرف خواهند کرد.
پروژه های ساختمانی جدید به آن اضافه می شود
اصلی ترین مزیت یک بانک اطلاعاتی این است که پروژه های ساختمانی جدید را هم لیست کرده و اطلاعاتشان را به ثبت کند. بانک اطلاعات ساختمانی در ساخت نیاز، روزانه حدود ۵۰ پروژه ساختمانی جدید را به بانک اطلاعاتی خود اضافه می کند تا مطمئن باشد همواره مشتری های جدیدتری خواهید داشت.
در نهایت باید بگوییم که اگر به پیشرفت شغلتان علاقه دارید، باید یک بانک اطلاعاتی در اختیارتان باشد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع: mizansanj.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب