راه اندازی آژانس رتبه بندی بریکس

راه اندازی آژانس رتبه بندی بریکس میزان سنج: وزیر دارایی روسیه از ایجاد آژانس رتبه بندی بریکس برای مساعدت با فرآیندهای سرمایه گذاری آگاهی داد.


به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه در آخر دومین نشست وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی بریکس گفت کشورهای بریکس درحال بحث در مورد ایجاد آژانس رتبه بندی برای تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری در این انجمن هستند.
وزیر دارایی روسیه اظهار نمود متاسفانه آژانس های رتبه بندی نیز قسمتی از زیرساخت های غربی و مستعد سیاسی سازی هستند.
وی افزود به همین دلیل، آژانس رتبه بندی مشترک نیاز داریم تا شرکت های ما بتوانند در کشورهای بریکس سرمایه گذاری کنند و همین طور ناشران اوراق بهادار ما رتبه بندی خاصی را دریافت نمایند و این موارد نه فقط از سمت آژانس های رتبه بندی غربی بلکه از آژانس های فعال در بریکس باشد.
سیلوانوف اشاره کرد روسیه حتی بعد از تحریم های غرب همچنان وام گیرنده و سرمایه گذار در بازار بین المللی باقی می ماند و علاقمند است که نهادهای جدیدی ظاهر شوند.
فدراسیون روسیه هم اکنون از آژانس های رتبه بندی غربی استفاده نمی کند و با این وجود همچنان وام گیرنده و سرمایه گذار هستیم.
بیزنس گزارش کرد، ما امروز در این نشست از ایجاد موسسات مالی خودمان صحبت کردیم، سرمایه گذاری و وام درحال اجرا هستند و ما باید در داخل بریکس کار نماییم تا این وام ها سرمایه گذاری مناسب، رتبه بندی مرتبط، وضعیت و قابلیت اطمینان را دریافت نمایند.


5.0 / 5
53
1403/07/21
13:31:59
تگهای خبر: اوراق بهادار , بازار , بانك , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۸ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش